Translate

27 gru 2016

Od trzech dni jestem fanką One direction

Możliwość poznawania kolejnych idoli muzycznych śmiało mogę porównać do pierwszego zakochania. Przy czym każdy kolejny chłopak z plakatu jest jak rodząca się pierwszy raz miłość do drugiej osoby.
U mnie takich osób przewinęło się kilka. Począwszy od legend muzyki jak Michael Jackson, muzyków rokowych z lat 70 skończywszy na mniej znanych muzykach, np. niemiecki piosenkarz i muzyk Tom Beck. 
Moja przygoda z  One Direction rozpoczęła się dwa dni temu, więc puki co poziom zachwytu odbiega od normy, a replay przestaje działać.
Wszystko się zaczęło od obejrzenia filmiku na BookTubie : One Direction Book Tag. Fragmenty piosenek będące w tym filmiku, sprawdziłam to dokładniej i zastanawiam się Whare have I been .........
Nie ważne !
Nie wiem jak będzie się rozwijał mój prywatny romans z chłopakami, lecz myślę, że dodam tu jeszcze parę notek na temat moich osobistych przeżyć, odczuć i mam nadzieję w rezultacie przygód związanych z 1D

Puki co moja ulubiona piosenka to .........

Night Changes
< 3 <3 <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ;-)!!!