Translate

23 gru 2016

Dlaczego rzadko piszę, po co mi blog ?

Pamiętam dokładnie chwilę założenia pierwszego bloga, miałam 15-lat i było to dla mnie nie błaha sprawa. Blog był w witrynie onetu i prowadziłam go w formię pamiętnika. Dużo zdjęć z google i żałosne historię gimnazjalistki. Do dziś ten blog gdzieś pewnie można by odnaleźć w czeluściach internetu, choć ja tego nie robię, jak chcę się pośmiać włączam You tuba.
Potem przyszedł blogspot i kilka nieudanych prób bycia blogerką. Starałam się, robiłam swoje zdjęcia, pisałam długie tekstu starałam się żeby było po mojemu. Ale moje wady brały górę, słomiany zapał i lenistwo to coś z czego się chyba nigdy nie wyleczę. 
Po co ja to piszę. Bo chcę być szczera, z Tobą i z samą sobą.
Ten blog ma ponad rok, a wygląda jakby miał miesiąc.  Moim pierwotnym celem założenia bloga, była chęć podzielenia się z innymi osobami swoim prywatnym życiem, chciałam po prostu pisać pamiętnik, który może i kiedyś stanie się swego rodzaju inspiracja dla drugiej osoby. Nie ukrywajmy dzisiejszy rynek blogerski trochę się różni od tego co było kilka lat temu. Witryny blogowe stały się witrynami reklamowymi. Nie neguję - przecież każdy chcę zarabiać na swojej pasji.
Ja tylko chcę pisać.
I to też robić będę!
Będą oczywiście posty o książkach, filmach czy ciekawych miejscach. Lecz przede wszystkim będę tu JA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ;-)!!!