Translate

3 wrz 2016

Moja ulubiona owsianka #1 Przepis na owsiankę z Nasionami Chia i Bananem

 Jak można zorientować się po moim instagramie jestem osobą, która dla o to co ląduję na jej talerzu. Moje śniadanie nie może być ciężkie, tłuste, ale również bardzo słodkie ( dżem czy naleśniki odpadają ).
 Dlatego też owsianka wydaje się najlepszym rozwiązaniem. Przygotowanie nie zajmuję zbyt wiele czasu, nie jest skomplikowane, a przy tym posiłek jest sycący.
 Podzielę się z wami przepisem na jedną z moich ulubionych wersji. 

Składniki :
- 3 lub 4 łyżki płatków owsianych
- łyżka nasion Chia
- około jednej łyżeczki cynamonu
- banan
- mleko -  ilość zależy czy wolimy gęstą czy rzadką wersje owsianki. Ja ostatnio polubiłam bardzo rzadką wiec daję około półtorej szklanki mleka.

Do rondelka wsypujemy płatki, zalewamy mlekiem i włączamy kuchenkę. Po chwili wsypuję nasiona Chia i cynamon. Całość zaczyna się powoli nagrzewać.mieszamy co chwilkę, aż zaczniemy widzieć, że składniki się połączyły. Jeśli wolimy rzadszą wersje możemy pod koniec gotowania dolać jeszcze trochę mleka. Banana kroję w plastry i wkładam do miseczki, wlewam owsiankę i posypuję odrobiną cynamonu. Gotowe!


Smacznego ;-)

3 komentarze:

  1. Wygląda bardzo smakowicie :) Nasiona chia są pyszne - takie maciupeńkie, a tyle wartości odżywczych, mniaaam!

    OdpowiedzUsuń
  2. NIgdy nie próbowałam nasion chia, a zauważyłam na blogach kulinarnych, że są bardzo popularne. Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. owsianka to zawsze dobry pomysł na szybkie i zdrowe śniadanie, a możliwość podawania na 100 sposobów sprawia, że tak bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ;-)!!!