Translate

11 cze 2016

Poranna pielęgnacja ciała - My body care morning routine

Hej! W Polsce mamy w ostatnich dniach ładną pogodę, można poczuć delikatną letnią bryzę i  promienie słońca. Dziś zamierzam nagrać filmik na mój kanał YT i pójść na zakupy. To będzie ciężki dzień. 
Chciałabym pokazać Wam jakich kosmetyków używam podczas dni takich jak ten. Mam nadzieję, że ten post okaże się dla Was inspirujący

Zaczynajmy !

Mój pierwszy krok to oczywiście prysznic i umycie włosów.  Szampon, którego używam jest z firmy Garnier. Ostatnio kondycja moich włosów uległa pogorszeniu i mimo, iż są długie jestem zmuszona myć je codziennie.
Kolejnym krokiem powinna być odżywka ja jednak nie używam odżywki za każdym myciem. Gdy potrzebują ją zastosować wybieram produkt od Nivea - Long Repair Conditioner

Ostatnio zmieniłam sposób pielęgnacji ciała i zamiast klasycznego balsamu czy masła używam nawilżającą mgiełkę. Spryskuję ciała i rozcieram.



Mimo iż mamy lato staram się regularnie nawilżać dłonie ponieważ promienie słoneczne równie jak w czasie mrozów mogą wysuszać i niszczyć skórę. Do tego celu używam nawilżającego kremu do rąk z Yves Rocher ( Moja recenzja )  

 Twarz warto przemyć tonikiem lub płynem miceralnym i nałożyć krem z wysokim filtrem. Oczyszczamy i chronimy w ten sposób twarz przed nałożeniem podkładu

Miłego dnia !
Fleur

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ;-)!!!