Translate

8 gru 2015

Selfie Tag

Kilka szybkich pytań z Selfie tagu, który już jakiś czas temu królował na You Tube.


1. Jaka jest Twoja najlepsza cecha fizyczna ?
Nie chce wyjść na zadufaną w sobie, ale uwielbiam siebie całą, ponieważ akceptuję się wewnętrznie.

2. Gdybyś mógł odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechał ?
Wyspa Capri we Włoszech oczywiście ! A tak to Nowy Jork, Barcelona ;-)

3.Co robisz dla rozrywki w weekendy?
 Spotykam się ze znajomymi, oglądam filmy, czytam książki 

4. Jaką jedną poradę dałbyś młodzieży i dlaczego?
Więcej pewności siebie, wiary w marzenia, nie patrzenia na innych, tylko szukania swojej drogi w życiu.

5. Jak myślisz jakim zwierzęciem byłeś/mógłbyś być w swoim poprzednim/następnym wcieleniu ?
Ptakiem, mogłabym latać ;-)

6. Gdybyś mógł cofnąć się w czasie co byś zmienił?
Byłabym odważniejsza, pewniejsza siebie, wykorzystałabym lepiej swój potencjał, który powoli gaśnie.

7. Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej gdy jesteś chory ?
Potrzebuję obejrzeć ulubiony serial, ciepłą herbatę

8.  Co denerwuje Cię w miejscu gdzie pracujesz?
Nic ;-)))

9. Nie mogę żyć bez _________.
Muzyki, daję mi dużo siły

10. Jakbyś mógł mieć jedną super moc w swoim życiu to jaka by to była super moc?
Moc, która by sprawiła, że na świecie nie byłoby wojen, głodu i niesprawiedliwości 

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe odpowiedzi, lubię ten tag i zawsze jestem ciekawa odpowiedzi 'co byś zmienił gdybyś cofnął się w czasie'. A co ja bym zmieniła? Nic, moje decyzje i postanowienia doprowadziły mnie do miejsca w którym teraz jestem i wykreowały mnie taką jaka teraz jestem, i lubię to. Nie chciałabym być inna, a jeśli chcemy być inni to nie cofajmy sięw czasie tylko dążmy do tego w teraźniejszości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek powinien wyciągnąć wnioski z błędów i porażek, żeby stawać się coraz lepszym człowiekiem. Też nie chce i nie jestem inna, niż jestem.;-)

      Usuń
  2. Fajny tag :-)
    Dziękuję za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ;-)!!!