Translate

31 gru 2015

Moja marzenia/postanowienia na 2016 rok. ( Szczery post;-)!! )

Za kilka godzin zegar wybiję dwunastą, a ja od pierwszej sekundy zaczną robić to co sobie zaplanowałam. Zacznę wyobrażać sb smak spełnionych marzeń, mam rozpisane plany, wszystko grubym czarnym flamastrem. Muszę być zdecydowana, wiedzieć czego chcę, i po to sięgać.
" Masz odwagę marzyć - miej odwagę realizować "

Podzielę się z Wami moimi postanowieniami, planami

Po pierwsze będę egoistką, ( jeszcze większą niż jestem ;-) ), no cóż, ale jeśli jesteśmy szczęśliwi sami ze sobą, możemy tym szczęściem obdarzać innych.
zdrowy egoista, ba oświecony egoista.

Drugim postanowieniem jest mój blog, będę nad nim jeszcze więcej pracować. Na samą myśl się ciesze, dość wyrzutów sumienia, że zamiast uczyć się do matury, przeglądam portale modowe, albo obrabiam zdjęcia.

Do moich postanowień należy również, czytanie jeszcze większej ilości książek (cel 52) , chodzenie przynajmniej raz w tygodniu na spacery i jogging 

Zapisać się na kilka kursów m. in. makijażu, śpiewu.

O godzinie 14 czasu Polskiego - Australia  przywitała nowy rok


Do moich głównych marzeń na ten rok należy pojechać na koncert Toma Becka. Awww to moje marzenie już od kilku lat, a nie mogę czekać w nieskończoność. Musze to robić, sprawdzałam już nawet autobusy i hotele ;-). Bardzo wierzę w to, że uda mi się zrealizować to marzenie. Czuję to !

Zrobić tatuaż, tak, tak, o tatuażu myślę już od kilku lat. Nawet wiem, gdzie i co to będzie.

A tak poza tym to życzę sobie wszystkiego najlepszego, żebym pozostała wierna sobie, swoim przekonaniom , marzeniom, nigdy się nie zmieniła. Tego życzę również Wam;-)

Happy New Year

 No i, żeby dobrze zacząć ten wieczór, jak i cały rok. Dzielę się z Wami jednym z moich filmików z Snapchata ( fleurempire )


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ;-)!!!