Translate

13 gru 2015

Blogmas #3 - Christmas Tag !



Hej, witajcie w trzecim dniu Blogmas ! 
Mam nadzieję, że wpadacie tu z przyjemnością. Tak ? 
Dziś przygotowałam Christmas Tag, kilka prostych, łatwych pytań. Pytania układałam sama, więc jeśli ktoś chce skorzystać niech napisze mi w komentarzu. 
Układając tag, kierowałam się tym jak sama obchodzę święta.
Miłego czytania ;-)


1.       Czy lubisz święta ?
Nie do końca, na pewno uważam,  że to bardzo wyjątkowy czas w roku, gdzie możemy więcej czasu poświęcić rodzinie. Mimo to nie przepadam za przepychem, skomercjalizowaniem.

2.       Ulubiona  kolęda ?
„Bóg się rodzi”.



3.       Ulubiony świąteczny outfit ?
Koszula, ciepły sweter, jeansy, albo  leginsy – oczywiście to wersja na święta w domu.

4.       Ulubiona  świąteczna  potrawa ?
Zdecydowanie pierogi  i barszcz z uszkami ;-)

5.       Wysyłasz karki świąteczne tradycyjną  metodą ?
Nie, w ogóle nie wysyłam ;p

6.       Oglądasz „Kevin sam w domu” ?
 Znudził mi się , ew. „Kevin sam w Nowym Jorku".

7.       Wierzysz w świętego Mikołaja ?
Oczywiście ;pp

8.        Kupujesz  żywego  karpia ?
Nie! Jestem przeciwna kupowaniu żywych karpi, a później ich w niehumanitarny sposób przetrzymywania  i zabijania.


9.       Święta wielkanocna czy Bożego Narodzenia ?
Wielkanocne ;-)

10.    Obżerasz się w święta ?
Nie

11.   Trzymasz post w wigilie ?
Nie

12.   Masz zjecie z dzieciństwa z Mikołajem ?
Nieee  ;(  

Dzięki, do następnego! 

1 komentarz:

Dziękuję ;-)!!!