Translate

5 gru 2015

Blogmas 2015!



Hej, w tamtym roku wiernie śledziłam Vlogmasy znanych vlogerek np.Boogiesilver. Dlatego postanowiłam zrobić w tym roku swoją wersje, z tym, że będą to posty na bloga. Widziałam, że kilka bloggerek szykuję taki Blogmas. 

Zapraszam Was od 10 do 24 grudnia, o godzinie 18:00 na codzienne przedświąteczne posty, nie tylko związane z Bożym Narodzeniem, ale również z tematami z nim związanymi.
Będę pisać o różnych rzeczach z mojej perspektywy. 


Zapraszam za pięć dni ;-)

3 komentarze:

  1. Och! Widzę, że i u Ciebie rusza blogmas ! Pomimo, że pisałaś u mnie, że nie za bardzo lubisz święta, to i tak mam nadzieję, że te posty o świętach sprawią CI radoche :P Czekam na pierwszy psot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie jestem do końca fanką świąt ;/

      Usuń
  2. Fajny pomysł ;) a jeszcze do niedawna nie wiedziałam co to blogmas :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ;-)!!!