Translate

9 lis 2015

Ziaja - Maska nawilżająca z zieloną glinką

Ziaja - Maska nawilżająca z zieloną glinką ( cera sucha i normalna )
 Warstwę maski nałozyłam na twarz, odczekałam około 15 minut, po czym zmyłam


W użytkowaniu :
- ma delikatną, gładką, gęstą konsystencje
- dobrze się rozprowadza
- wchłania się szybko
- zasycha
- nie odczuwam , żadnego dyskomfortu na twarzy

Po zmyciu maseczki :
- pozostawia błyszczący odcień
- twarz jest bardziej jaśniejsza
- czuję, że skóra jest świeża, oddycha

Zalety :
- starcza na całe pokrycie twarzy, szyi
- szybka regeneracja, nawilżenie skóry np. przed wyjściem
- zapach
- dostępność

Wady :
- nie przynosi wystarczającego nawilżenie, nawet w dłuższym stosowaniu
- niewygodne opakowanie


 Avon -woda toaletowa -Celebre ICE,  Yves Rocher - kredka do ust, tusz do rzęs , Essence - pomadka do ust 


Tyle kosmetyków, które lubię. Czy maseczka Ziaja też do nich należy ?






Cena:
 7 ml. - 1.60 zł

 Kolejna konkretna recenzja, mam nadzieję, że pomocna.

Fleur ;-)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam tą maseczkę Ziaja :) Reszty nie testowałam, także nie mogę się wypowiedzieć :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te saszetkowe maseczki Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielone glinki lubię, bo dobrze działają na moją cerę, ale akurat po Ziaję bardzo rzadko sięgam bo mi nie służy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo że lubię Ziaje to tej maseczki nie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ;-)!!!