Translate

6 lis 2015

Nivea -Pielęgnujący płyn micelarny ( Cera słucha , demakijaż twarzy, oczu i ust )

Nivea -Pielęgnujący płyn micelarny ( Cera słucha , demakijaż twarzy, oczu i ust - Naturalny olejek migdałowy )

Zalety
- dobrze zmywa makijaż
- czuję, że moja skóra jest oczyszczona
- podoba mi się zapach

Wady
- niewygodne opakowania
- niewygodnie nalewa się płyn na wacik

Cena : Ja kupiłam za około 10 zł w Rossmanie




Używaliście ? Lubicie markę Nivea ?

Dziś taka krótka recenzja
Fleur

12 komentarzy:

  1. Nie używałam jak na razie ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uzywam z innej firmy, tego z nivea jeszcze nie poznalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uzywam z innej firmy, tego z nivea jeszcze nie poznalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie testuję ten płyn i jestem naprawdę bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam płyny Nivea i inne produkty Nivea do pielęgnacji twarzy i dla mnie przechodzą one bez echa i większego szału. Ot takie sobie produkty.. najważniejsze jednak, że mimo braku jakiegoś większego działa nie uczulają i nie powodują pieczenia oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam podobne zdanie, że te produkty nie powalają, lecz za taką ceną są wg. mnie bardzo dobre, spełniają swoją rolę.

      Usuń
    2. W promocji może i tak, ale w cenie regularnej to za tą cenę można dostać lepsze produkty ;)

      Usuń
  6. Używałam jakiś czas temu i generalnie nie mam wielkich zastrzeżeń,ale przy mocniejszym makijażu niestety nie dawał rady... Teraz używam rękawiczki Glov - genialny produkt. Usuwa każdy makijaż i to za pomocą samej wody, cena w zasięgu każdej kobiety -2 miesiące temu płaciłam 39.90 zł w Sephorze i stosuję do dziś. Gorąco polecam, jednak początkowo ciężko się przestawić na tak prosty demakijaż- bez wacików, żeli, płynów czy mleczek. Mi produkt bardzo podpasował, może skradnie też Wasze serca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że napisałaś o tej rękawiczce. Nie słyszałam o niej, co prawda jestem fanka tradycyjnego makijażu, właśnie za pomocą wacików i płynów. Mam włażenie, że mam wtedy większą kontrole nad tym co kładę na twarz, gdy używałam płynu micelarnego albo mleczka moja skóra otrzymuję dodatkową pielęgnacje. Jak będę w Sephorze to na pewno zobaczę ;-)

      Usuń
    2. Też byłam fanką tradycyjnego demakijażu, ale zaufaj mi, jeżeli dasz szansę Glov -nie będziesz chciała powrócić do zwykłych środków do demakijażu. Jak kupiłam rękawiczkę to po pierwszym myciu odłożyłam ją na 2 tygodnie, ponieważ nie mogłam się przekonać, ale teraz po ciężkim dniu, kiedy jestem naprawdę zmęczona jest ona moim wybawieniem- 3 minuty i gotowe ;)

      Usuń

Dziękuję ;-)!!!