Translate

12 lis 2015

#Victoria's Secret - zdjęcia z instagramów modelek

Hej, postanowiłam wstawić na bloga, kilka zdjęć z pokazu Victoria's Secret. Zastanawiałam się czy dobrze robię, ponieważ świat modelek, wybiegów nie jest mi specjalnie bliski, lecz niektóre zdjęcia są naprawdę piękne, dlatego je wstawiam na bloga.
Będzie bardzo różowo ! 











Co sądzicie o tych modelkach ? Czy to dziewczyny, które sobie ciężko zapracowały na sukces, czy księżniczki z bogatych domów, którym pomogły znajomości ?

Miłego dnia
Fleur

7 komentarzy:

  1. Ciekawy post ;d osobiscie nie mam zdania na temat modelek;d
    grlfashion.blogspot.com
    Czy moglabys poklikac w linki w nowym poscie ?;* bardzo prosze ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :d
    Mi się wydaje ,że selfie modelek jest urocze ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się zdjęcia, w ogóle uwielbiam VS ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) Myślę, że każda z nich zapracowała sobie na sukces :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym kiedyś zobaczyć taki pokaz na żywo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ;-)!!!