Translate

2 lis 2015

Czapki - Jesień/Zima - 2015/16

Hej, dziś kolejny modowy post, dziś przestawiam Wam kilka propozycji nakryć głowy na nadchodzący czas.
Nie wszystkie kobiety je lubią, można w alternatywie założyć opaskę czy nauszniki.  Gdy jednak pogoda za oknem nas do tego zmusza, dobrze sięgnąć po model, w którym będziemy się czuli dobrze. Najlepiej udać się do sklepu i po przymierzać różne rodzaje, dobrać odpowiedni kształt. Ja dziś przestawię kilka modeli nakryć głowy, które prezentują się dobrze i są modne


 H&M -Wełniany kapelusz - 49.90zł

 Chillouts lucia czapka light grey white - 109.00 zł


  Chillouts -Czapka -flamingo - 69.30 zł


Even&odd czapka-off-white-57.60zł

Moja stylizacja :



A Wy co ubieracie zimą na głowę ?

Fleur ;-)

9 komentarzy:

  1. Najchętniej to bym wgl czapek nie nosiła :D nie lubię strasznie ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tamtym roku nie nosiłam, ale w tym stwierdziłam, że wolę nie narażać się na jakiekolwiek przeziębienie, i kupiłam ta szarą czapkę, w której teraz śmigam jak gdzieś wychodzę.

      Usuń
  2. Nie rozumiem czemu ludzie rezygnuj z czapek, przecież one dodają tyle uroku *.* Po za tym dziś mamy do wyboru tyle modeli, że każdy zdoła znaleźć coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne czapki, ta w serduszka jest przesłodka :) Ja lubię nosić czapki, tylko mam problem, jak mam spięte włosy, ale wtedy zakładam nauszniki :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najczęściej rozpuszczam włosy pod czapkę, bo też nie czuję się najlepiej w spiętych ;-)

      Usuń
  4. Ja najbardziej lubię beanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się nie podobają takie z napisem nad czołem ;-)

      Usuń
  5. pierwsza podoba mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie przejdą tylko czapki 'krasnal' inne mi nie pasują ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ;-)!!!