Translate

19 lis 2015

Winter tag !


Postanowiłam, że odpowiem na kilka pytań z Winter Tag. Pomysł jak to zrobić wpadł mi do głowy przed minutą. Napisałam na kartkach odpowiedzi i zrobiłam zdjęcia przez kamerę internetową.

1.Czy lubisz zimę ?


nie 





2. Ulubiony zimowy napój ?

mleko z miodem, herbata

3. Ulubiony zimowy zapach ?
zapach mrozu, choinki 
4. Czy pada tam gdzie mieszkasz?

tak
5. Ulubione zimowe ubranie i akcesoria ?
sweter, rękawiczki


6. Co lubisz robić w zimowe wieczory ?

czytać książki
Pytania wzięłam z kanału Boogiesilver na Youtube.

Do zdjęć dołączyłam jeszcze podpis, ponieważ były robione za pomocą kamery internetowej.

Lubicie zimę ?
Fleur

Ps. zapraszam na Snapchata :fleurempire

5 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam zime ^^ swiateczny nastroj, snieg ^^ swietny czas ;d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na wpis :) Ja lubię zimę jak jest biało i jestem ciepło ubrana :>

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ;-)!!!