Translate

24 lis 2015

30 Dni Bez Słodyczy !



Hej, dziś napisze post zupełnie nie związany z moda czy kosmetykami. Napiszę o tym co ostatnio stało się moim nowym uzależnieniem. Czyli dbanie o siebie i swoje zdrowia.  Jakiś czas temu zaczęłam bardziej zwracać uwagę na to co jem, piję i czy uprawiam sporty (dokładnie o tym napiszę w następnym poście ) 

Teraz chciałabym większą uwagę skupić na wyzwaniu, które sama sobie rzuciłam w niedziele (22.11.15 ) Nie będę przez 30 dni jadła słodyczy ( batony, czekolada, drożdżówki, ciasta, cukierki dżem ) 



Do słodyczy nie zaliczam miodu,ciasteczek własnej roboty (owsianych) cukru używam tylko do kawy, którą piję bardzo rzadko.

Owoce świeże, suszone traktuję jako zamiennik słodyczy.


Nawet bez wyzwanie, jem dość małą ilość słodyczy, najczęściej jest to kawałek ciasta.;-)

Dziś jest poniedziałek i jestem już trzeci dzień bez słodyczy. ;-)
Na bieżąco będę Was informować o postępach.

Chce ktoś podjąć wyzwanie razem ze mną 
Fleur

Ps. Na internecie aż roi się od kalendarzy motywacyjnych, dlatego pobrałam jeden i będę codzięnnie zaznaczać czy wykonałam zadanie 


5 komentarzy:

  1. Niestety w moim przypadku niewykonalne :( ale może kiedyś spróbuję. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia! Ja kiedyś musiałam ze względów... powiedzmy zdrowotnych, przestać jeść słodycze i wytrzymałam rok, a kolejne pół roku ich nie jadłam już z przyzwyczajenia. Taki detoks od kupnych słodkości świetnie robi na figurę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ;-)!!!