Translate

29 paź 2015

Yves Rocher - Nawilżający krem do rąk z arniką bio o właściwościach ochronnych Beaute des mains - recenzja

 Hej, dzisiaj postanowiłam napisać recenzje kosmetyku , to moja pierwsza recenzja dlatego postanowiłam wziąć pod lupę kosmetyk z mojej ulubionej firmy. Yves Rocher, tą firmę poznałam parę ładnych lat temu. Podobała mi się wydajność tych kosmetyków, zapach i opakowania. No i oczywiście świetnie spełniały swą rolę.Możnaby powiedzieć , że te kosmetyki mają iście francuską elegancje.
Dziś recenzja kremu do rąk 
Słowa producenta
 Nawilżający krem do rąk to kosmetyk pielęgnacyjny do skóry dłoni, który natychmiast i długotrwale nawilża dłonie. Kosmetyk szybko się wchłania i nie pozostawia lepkich dłoni. Formuła kremu bazuje na wyciągu z arniki, który działa ochronnie na skórę i wygładzających właściwościach wyciągu z róży
· nawilża skórę dłoni
· chroni skórę dłoni

 

 Moja opinia  

Plusy : 
- Natychmiast po nałożeniu ręce stają się nawilżone i gładsze 
- Jest bardzo wydajny, wystarczy mała ilość 
- Szybko się wchłania
- Zapach
- Konsystencja (gęsta )
- Bardzo ładne opakowanie
 Minusy :
- Zapach nie wszystkim przypadnie do gustu



Cena :
9.90 / 75 ml

Używaliście kiedyś tego kremu ?
Co sądzicie o mojej recenzji

Kiss
Fleur
















4 komentarze:

  1. Cieszę się, że zamieściłaś taką recenzję. Lubię bardzo produkty Yves Rocher i często po nie sięgam. Takiego kremu nie miałam, ale przy zakupie będę wiedziała o nim nieco więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie uzywalam, wgl nie kojarze marki... ;)
    chyba musze to zmienic po tej recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie uzywałam, ale znam inne produkty tej marki :) Bardzo fajny blog Obserwuję i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ;-)!!!