Translate

31 paź 2015

Tag : Too much information

Hej, dziś wrzucę mój pierwszy tag na blogu. Ostatnio znalazłam na jednym blogu ten tag , wiec postanowiłam przejąć pytania, z tym , że niektóre pytania wykluczyłam bo wydają mi się zbyt osobiste.


1. W co jesteś ubrana?
* Czarne spodnie, brązowa bokserka i długi kardigan
2. Ile masz wzrostu?
* 166
3. Jakieś tatuaże? 
* Nie, ale mam już pomysły na swoje tatuaże, które w przyszłości zrealizuje 
4. Piercing?
 * Nie, jeśli już to kolczyk w nosie. 
5. Jaka jest twoja ulubiona fikcyjna para?
 * Mhh z książek to chyba Alice i Noah z " Pamiętnika " 
6. Ulubiony serial?
  * Kobra 11 -odział specjalny .
7. Ulubiony zespół?
* Tom Beck
8. Tęsknisz za czymś?
* Raczej nie...
 9. Ulubiona piosenka?
* Man in the mirror - Michael Jackson , ogólnie większość jego piosenek. A ostatnio Tom Beck -Sag es
10. Ile masz lat?
* 19
11. Znak Zodiaku?
  * Panna.
12. Ulubiony cytat?
* m.in. "Smile, though your heart is aching"
13. Ulubiony aktor?
m. in. Colin Flirt , Daniel Radcliffe, Tom Beck ,
14. Ulubiony kolor?
 * fioletowy, brązowy, czarny
15. Głośna czy delikatna muzyka?
*  Zależy od nastroju, raczej delikatna
16. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?
* oglądać mój ulubiony serial, zakupy, cukiernia
 17. Ile czasu potrzebujesz rano aby się zebrać?
 *  do godziny
18. Co ci się podoba w innych osobach?
  * cenię sobie prawdomówstwo, poszanowanie drugiej osoby
19. Co ci się nie podoba w innych osobach?
  * Kłamstwo, intrygi, zazdrość
20. Lęki
  * Przed swoimi marzeniami
21. Znaczenie nazwy twojego bloga?
*  Fleur (z fr.) Kwiat 
Empire-Imperium 
22. Ostatnia książka, którą przeczytałaś?
* "My " David Nicolls
23. Ulubione jedzenie?
* oj duże tego... 
24. Miejsce, które chcesz odwiedzić? 
* Wyspa Capri 
25. Miejsce, w którym ostatnio byłaś?
* Kraków
26. Ulubione słodycze?  
 * żurawina cięta, daktyle, ew. ciasto "krówka" lub muffinki z białą czekoladą
27. Grasz na jakimś instrumencie?
* uczę się gry na gitarze .....;p
28. Ulubiony rodzaj biżuterii?
 * łańcuszek, pierścionek
29. Ostatni sport jaki uprawiałaś?
* fitness
30. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
* Z koleżaką
31. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania? 
* Każdy kto chce zdradzić co nieco o sobie czytelnikowi

Kiss
Fleur 

Zapraszam na mój profil na Zblogowani.pl

1 komentarz:

  1. Interesujące odpowiedzi :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ;-)!!!