Translate

26 paź 2015

PORWANE spodnie ,czyli JEANSY z dziurami

Witajcie, dziś przychodzę do Was z kolejnym modowym postem, ostatnio będąc na zakupach, których celem było kupienie jesiennej kurtki, natrafiłam przypadkiem na spodnie, które od początku zwróciły moją uwagę. Poszłam do przymierzalni, leżały idealnie. Modne i jednocześnie wygodnie. Biorę !

Chodzi mi oczywiście porwane, poprzecierany, podziurawione jeansy. Już rok temu, zagościły na salonach, ale i tego lata były i nadal są obecne. 

Wkradły się do łask na początku lat 70, jako pierwsi zaczęli je nosić muzyce rockowi, najprawdopodobniej to oni byli wynalazcami tego modelu. Oczywiście nie celowo,ale przez ich podejście do stylu życia. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=mcXYz0gtJeM
 Od tego momentu,przeznaczenie tego modelu spodni uległo dużej zmianie. Coraz częściej tekie spodnie zakładają kobiety do eleganckich marynarek i szpilek.

 Gwiazdy pokochały ten model 
























Inspiracje :





 


































Ja uwielbiam łączyć te spodnie z swetrem lub bluzką z długim rękawem. 
Dla podkreślenia całości stylizacji używam kosmetyków z mojej ulubionej firmy

Jeansy Stradivarius



 A Wy lubicie porwane spodnie ?

pozdrawiam
Fluer 

4 komentarze:

  1. Ja lubie ;)
    ale tylko gdy są lekko porwane bo niektóre to już przesada ;P
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. porwane spodnie najlepsze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie niesamowicie podobają się takie spodnie ale rzeczywiście niektóre mają takie dziury, że nawet nie wiadomo jak i do czego je założyć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja kupiłam sobie z takimi małymi przetarciami i dziurami i nosze je do prawie wszystkiego.

      Usuń

Dziękuję ;-)!!!